FAQ

Co když budu mít zarezervovaný vůz a nebude možné cestovat mezi okresy v rámci ČR nařízením vlády?

V takovém případě se snažíme našim klientům vyjít vstříc a po dohodě s klientem přesuneme rezervaci na jiný vhodný termín. V případě doplňujicích dotazů nás neváhejte kontaktovat. 

Nemám možnost/nechce se mi uklízet vůz?

Pro tyto případy nabízíme příplatkové služby: 

   1. Běžný úklid interiéru po vrácení (1 000 Kč +21%DPHč):

  • úklid běžného znečištění uvnitř vozu (nevztahuje se na hrubé znečištění, vyprázdnění odpadní nádrže a chemického WC)

     2. Mytí exteriéru po vrácení (1 000 Kč +21%DPH):

  • ruční mytí vozu
Jaký řidičák potřebujete pro naše obytné vozy?

Pro vypůjčení našich vozů Vám postačí řidičské oprávnění sk. B starší 3 let. Stejné podmínky platí pro další řidiče uvedené ve smlouvě.

Jak probíhá rezervace a platba?

Rezervaci provedete na našich stránkách v sekci "Rezervace". Po odeslání objednávky obdrží zájemce do tří pracovních dnů emailem návrh smlouvy a zálohovou fakturu (na úhradu rezervačního poplatku ve výši 30 % z celkové ceny pronájmu, případně celé částky). Faktura na doplatek celé částky (70%) je Vám zaslána cca. 40 dní před samotným vypůjčením a fakturu je nutné uhradit do 30 dnů před začátkem pronájmu. Pokud provedete rezervaci ve lhůtě kratší než 30 dnů před vypůjčením, bude Vám vystavena faktura na celou částku.

Jak probíhá převzetí a vrácení vozu?

Vyzvednutí vozu probíhá v době od 07:30 do 10:00 a vrácení vozu probíhá v době od 16:30 do 19:00. Převzetí a vrácení vozu se uskuteční v sídle naší společnosti. Během výpůjčky můžete nechat  Váš vůz zaparkovaný v našem areálu.

Je vyžadována jistota (vratná kauce) na vypůjčení vozu?

Ano, je vyžadována jistota (vratná kauce) ve výši 25.000,- Kč splatná v den předání. Vratnou kauci můžete složit jak hotově tak i přes platební terminál.

Kde všude se dá stát a kempovat?

RV Park, Motorhome stopover, neboli Stellplatz a kemp jsou možnosti, kde můžete stát a užívat si svou dovolenou. 

Stellplatz – Motorhome stopover jsou místa primárně vyhrazené pro parkování obytných vozů - karavanové stání - a ve velké míře jsou spojené s potřebnou infrastrukturou - doplnění čisté vody, výpusť šedé vody, výpusť kazety chemického WC a popřípadě možnost připojení na elektřinu. STPL jsou velice často zpoplatněny. Cena stání se v Evropě běžně pohybuje v rozmezí 5,- až 15,-€ za 24h dle lokality.

RV park je „recreational vehicle park“. Jedná se o místo, kde karavanisté mohou zůstat přes noc (nebo i déle) na předem rozměrově určených místech – pozemcích. Naleznete zde základní vybavení typu – výpusť na odpadní vodu, možnost doplnění pitné vody do nádrže a nebo dobití baterií karavanu. Svým vybavením se velice přibližují onomu „Stellplatzu“, rozdíl je však v možnosti delší doby stání na místě. V RV parku také můžete velice často grilovat či zakládat oheň (na vyhrazeném místě).

Kemp je vybavením nejvyšší a nejdražší možnost kempování. Kempy jsou již rekreační areály, které mají program pro návštěvníky, jejich vybavení je plnohodnotné a slouží k delšímu pobytu. Standardem bývá elektrická přípojka, vodovodní kohoutek na doplnění pitné vody a výpusť na odpadní vodu. POZOR – pokud budete chtít tuto výpusť využít, je třeba mít s sebou odpadní hadici, kterou napojíte na Vaši výpustní koncovku karavanu a druhým koncem přivedete k odpadu. 

Jsou Vaše vozy vybaveny držaky kol?

Ano, všechny naše vozy jsou vybaveny držákem kol. Fiat Livingstone je vybaven držákem pro 2 kola a vozy Ford Kronos 284 TL, Ford Kronos 295 M a Benimar Tessoro 463 NKjsou vybaveny držákem pro 4 kola. Obsahuji zabezpečení pro převoz, pro zabezpečení proti krádeži doporučujeme kola ještě uzamknout zámky na kola. 

Jsou Vaše vozy pojištěné?

Ano, naše vozy mají sjednané havarijní pojištění v nejlepší variantě MAX od Allianz. Součástí pojištění jsou například rozšířené asistenční služby.

Kde pojištění vozů platí?

Povinné ručení se vztahuje na území celé Evropy a dalších států uvedených na Zelené kartě.
Havarijní pojištění, doplňková havarijní pojištění skel, zavazadel ve vozidle a pro případ úhrady nákladů za nájem náhradního
vozidla a pojištění asistence se vztahují na území Evropy včetně Turecka s výjimkou Běloruska, Moldavska, Ruska a Ukrajiny.

Jak postupovat, pokud budete chtít nahlásit škodu?

Zavolejte naši asistenční službu telefonicky na tel. čísle +420 241 170 000, pokud potřebujete vyproštění, odtah nebo opravu nepojízdného vozidla na místě.